De coronacrisis heeft impact op uw personeel en de manier waarop zij werken. Hoe gaat u zorgvuldig om met uw personeel in tijden van crisis? En hoe borgt u de cyberweerbaarheid als gevolg van het thuiswerken?

In slechts één uur tijd wordt u door onze specialisten bijgepraat over de meest belangrijke en praktische zaken rondom de thema’s personeel & technologie. 

Dit webinar maakt deelt uit van een serie webinars voor ondernemers. In deze serie behandelen wij actuele onderwerpen die nu en in de (nabije) toekomst interessant zijn voor u, tijdens en na de coronacrisis. Bekijk ons vorige webinar over liquiditeit en financiering.

Tijdens dit webinar behandelen we vragen als: 

Personeel

  • Welke kostenbesparingen zijn mogelijk op korte termijn voor flexibel en vast personeel? 
  • Welke aanpassingen in arbeidsvoorwaarden zijn mogelijk om thuiswerken te faciliteren?
  • Wat zijn de gevolgen van gedwongen verblijf in buiten- of Nederland vanuit fiscaal, sociaal verzekeringsrechtelijk en immigratie optiek?
  • Hoe ga ik in dit soort tijden om met werving en selectie? 

Cyberweerbaarheid

  • Wat zijn de nieuwe risico’s en uitdagingen op gebied van cyber security in tijden van corona?
  • Wat kan ik als onderneming zelf doen om de risico’s te beperken?
  • Hoe krijg ik mijn basisbeveiliging snel en simpel op orde?