1 2 >

Grant Thornton heeft Hans Bootsma benoemd als partner

10 apr 2018

Hans Bootsma is met ingang van 1 april 2018 benoemd tot partner van Grant Thornton Accountants en Adviseurs B.V.

Grant Thornton loopt voorop bij digitaal ondertekenen van jaarrekeningen middelgrote organisaties

28 mrt 2018

Vandaag zijn de eerste twee door Grant Thornton elektronisch ondertekende jaarrekeningen van een middelgrote organisatie aangeleverd bij de Kamer van Koophandel. Grant Thornton is met deze stap voorloper bij het op een veilige manier en digitaal gewaarmerkt ter beschikking stellen van jaarrekeningen aan middelgrote organisaties. Met e-signing sorteert Grant Thornton voor op het indienen van jaarrekeningen via Standard Business Reporting (SBR), waarbij het digitaal ondertekenen van jaarrekeningen bij verschillende instanties verplicht is gesteld.

Steeds meer vrouwen bekleden topfuncties bij bedrijven maar een echt genderevenwicht ontbreekt

08 mrt 2018

Wereldwijd zetten bedrijven stappen vooruit maar ook achteruit wat betreft (het aantal) vrouwen in leidinggevende posities. Aanzienlijk meer bedrijven (75 procent in 2018 tegen 66 procent in 2017) hebben nu minstens één vrouw in het senior management team. Het totaal aandeel vrouwen in management teams is echter gezakt van 25 procent naar 24 procent, aldus het jaarlijkse rapport van Grant Thornton International Ltd. over vrouwen in het bedrijfsleven.

Europese bedrijven verwachten een sterk 2018

23 jan 2018

Europese bedrijven zijn 2018 optimistisch gestart. De vooruitzichten voor bedrijven zijn aanmerkelijk veranderd ten opzichte van 12 maanden geleden en optimisme overheerst. Dat is goed nieuws voor de werkgelegenheid in de hele regio.

Grant Thornton heeft vier partners benoemd

15 jan 2018

André Heuvelman, Maarten Verweij, Monique Pisters en Charles Marais zijn met ingang van 1 januari 2018 benoemd tot partner van Grant Thornton Accountants en Adviseurs B.V.