Grant Thornton benoemt 9 nieuwe partners

Grant Thornton benoemt Dooitze Dijkstra, Cees Man, Slavisa Milojevic, Marc Tersteeg, Bajro Umisic, Arjan Visser en Diksha Basant tot partner. Michiel Maas en Sander Agterhof starten vanaf 1 januari als nieuwe partners bij het kantoor. Met deze benoemingen zet Grant Thornton haar stevige groeiambitie kracht bij.

Lees meer over de achtergrond en ambitie van deze 9 nieuwe partners

Benoemingen op managementniveau

Per 1 januari 2024 zijn Monique Pisters en Remco Dijkstra benoemd tot servicelineleader van respectievelijk Tax en General Practice (accountancypraktijk). Servicelineleaders rapporteren direct aan de raad van bestuur en bestaan naast Monique en Remco uit Annemarie Jongerden (Assurance) en Hans Bootsma (Advisory).

Focus op doorstroming en aanwas van partners

Grant Thornton is trots op deze versterking van de partnergroep, die bijdraagt aan het realiseren van haar groeistrategie.

Marcel Blöte, sinds september CEO bij Grant Thornton: “We hebben een stevige ambitie om te groeien, deels door overnames, deels autonoom. Om die ambitie waar te maken bereiden we high potentials via interne en externe trainingsprogramma’s voor op het partnerschap en investeren we in de aanwas en doorstroming van partners. Kortom super blij met de komst van 9 nieuwe partners!”

Partnerbenoeming Grant Thornton 2024
Partnerbenoeming Grant Thornton 2024Download afbeelding