Hoe kan ik meer tijd overhouden om te ondernemen?

Online boekhouden is een snelle, betrouwbare en eenvoudige digitale manier van administreren. Zonder hoge investeringen. Financiële inzichten via rapportages en dashboards zijn sneller, eenvoudiger te realiseren en direct beschikbaar. Als u beschikt over de juiste software en de juiste inrichting van de software, heeft u altijd onmiddellijk inzicht in al uw financiële gegevens. Zo bespaart u tijd en neemt u betere beslissingen.

Wat biedt online boekhouden mij?

Door uw financiële administratie te digitaliseren krijgt u toegang tot een online boekhoudpakket. Zo heeft u de mogelijkheid om 24/7, waar u ook bent, uw administratie in te zien.

Herkensoftware

Met de online herkensoftware verzorgt u zelf de verwerking van inkoop- en verkoopfacturen. Scan met uw smartphone of tablet eenvoudig uw bonnen en facturen en de herkensoftware verwerkt dit in uw administratie. Uw facturen kunt u autoriseren via de autorisatiemodule.

Besparingen

De digitalisering van uw financiële administratie levert u besparingen op, zoals de tijd die u kwijt bent aan het verwerken van uw administratie. Herkensoftware kan dit sneller en verlaagt de kans op (menselijke) fouten.

U kunt kiezen om via online boekhouden zelfstandig uw administratie te beheren, terwijl één van onze accountants met u meekijkt, of (een deel van) uw administratie uitbesteden.

Wilt u uw administratie digitaliseren?

Doorloop de onderstaande stappen als u uw financiële administratie wilt digitaliseren:

  1. Bepaal over welke managementinformatie (KPI's) u wilt beschikken.
  2. Bekijk welke administratieve zaken u hiervoor moet vastleggen.
  3. Welke financiële processen en werkwijzen zijn nu beschreven? Zijn alle processen die u wilt vastleggen beschreven? Zo niet, leg deze dan vast.
  4. Stem de financiële processen en de werkwijze waarop informatie wordt verzameld op elkaar af en voer standaard rapportageformats in. Door de aanlevering van data te standaardiseren kunnen gegevens tussen verschillende software uitgewisseld worden.
  5. Als alle benodigde processen zijn omschreven en gestandaardiseerd kunt u de software inrichten en de juiste koppelingen aanbrengen.
  6. Koppel tot slot de software in de cloud, zodat u er altijd bij kan. Waar u ook bent.

Neem contact op met één van onze adviseurs voor meer informatie over de mogelijkheden van het digitaliseren van uw financiële administratie.

Partner Egbert Jan Blonk

+31 (0) 88 676 9055

Neem contact op

Wat levert mij meer op: zelf doen of uitbesteden?

Download het rapport 'Zelf doen of uitbesteden' en ontvang inzichten in de ontwikkelingen van de financiële administratie en hoe uw administratie sneller en / of anders kan.

Download het rapport