Legal

Hulp bij UBO-registratie

Géraldine Grünberg
Door:
insight featured image
De UBO registratie houdt de gemoederen flink bezig. Wij zien dat veel ondernemingen nog niet goed raad weten met de registratieverplichting die vanaf 27 september 2020 geldt voor bestaande organisaties en instellingen.
Onderwerpen

Niet alleen leven er nog veel vragen, maar de registratie zelf levert soms ook veel werk op. Vooral voor ondernemingen met meerdere vennootschappen of ingewikkelde structuren. Vanuit Legal services reiken wij u de helpende hand: met antwoorden én met een registratie service. 

Alles over de UBO-registratie

Geldt een UBO-registratie dan ook voor mij? Is de informatie die ik moet geven niet privacygevoelig? Moet ik voor elke vennootschap zo’n registratie doen? Op deze en andere vragen gaven wij antwoord in ons webinar van 30 maart. Kijk het webinar terug als u het gemist heeft. Meer informatie over de UBO-registratie leest u ook in dit artikel.

Webinar: Legal update: UBO, WHOA en NOW
Webinar: Legal update: UBO, WHOA en NOW
Lees dit artikel

UBO-registratie service

Om u nog meer te ontzorgen en bij te staan, bieden wij u de UBO-registratie service. Met deze service begeleiden wij u bij de registratie of nemen u al het werk uit handen en doen de registratie voor u. Meer weten? Vul dan het formulier in.

Blijf op de hoogte!

Wij geven u graag nieuwe (internationale) inzichten op het gebied van financiën, bedrijfsvoering, strategie, governance, risk, compliance en meer.